Melikemell ilk üç ay tüketimi hiç önerilmiyor,29+0 oldum son 1 aydır 3-4 günde bir küçük bir fincan içiyorum (kafeinsiz kahve tercih ediyorum)günlük tüketiminizin 100ml’i geçmemesi gerekiyor tabi kafein içeren yiyecekler içecekler tüketmiyorum kahve içtiğim gün.Bebek gelişimini direkt etkileyen bir şey kafein o nedenle nefsinizi öldürecek kadar az içmeniz tavsiye ediliyor.Tabi içip bebeği çok sağlıklı olanlar da var gelişimi geri kalanlar da Bilemiyoruz tabi ki ne olacağını o nedenle size kalmış bir şey.