VeraVrea ilk gebeligimde ayaga kalkmaktan gerçekten zorlandim hep destekli yürüdüm oturdum ama bu ikincide ağrılarim neredeyse cok azdi ilk ayaga kaldırdıklarinda destekli yürüdüm sonrasi hep tek gezdim ilki kadar zorlamadi ama şansım olsaydı normal dogum tercih ederdim hem daha iyi hemde daha sağlıklı