Guneyinannesi1 Milanaaaa valla ben simdiden uyuyamıyorum 17+6ym rahatsiz oluyorm ama sirt ustu yatmamaya dikkat ediyorm sabah uyandigimda yüz üstü uyaniyorum 😆 napcam bilmiyorum Tabi sizin haftaniz daha ileri Allah yaridmciniz olsn :D
Gkc92 Milanaaaa gebeliğin başından beri sola uyumaya alıştırdım kendimi son aylarda zorlanırım diye. Sola yatıyorum destek yastığı koyuyorum karnımın altına bir tane de bacak arama ve sırtımın arka tarafına ebebekten almıştım çok rahatsız olunca arada sırtüstü uzanıyorum sonra pozisyonumu geri alıyorum 😅
Blgesronel92 36+3 teyiz artık zor olmaya başladı bu aralar sol yanımdan acayip teklemiyor sağa yatıyorum çoğu zaman ve bacak arama yastık koyuyorum ancak o şekilde idare ediyorum pek verimli bir uyku olmasa da yapacak bir şey yok 🤦🏻♀️