Ben 32. Haftada calısabılır raporu almıstım 37 de calısamaz raporu aldım her ıkısınıde ıs yerıne verdım dogumdan sonra bır rapor daha alıp vermem gerekıyormus fakat calıstgım kurumdakı muhasebecı daha once hıc dogum raporu işlemedigni bu konu hakknda bılgı sahıbı olmadıgını ınternetten arastırıp işleyecegını soyledı yanlıs yapması durumundada bu ödemeyı alamayacagımı belırttı ama konu hakkında tedırgınım sımdı muhasebecı bunu yanlıs yaparsa eger bu ödemeyi alamıyormuyum birde e devletten baktıgımda dogum raporu yazıyorum orada herhangı bır rapor gorunmuyor acaba yapamadımı aranızda muhasebecı olan beya konuyla ılgılı iş yerinin bunu nasıl yapacagını bılen varmıdır veya benım yapabılcegım bır durum varmıdır yardımcı olursanız sevınırım