Happy11 Zehra68 kasıklarımda ve belimde ağrı başlamıştı. Sonra alttan da ağrı olunca,dünden beri yatıyordum. Nst den baktırdık,sancı çıkmadı pek. Şimdi biraz daha iyiyim. Bol su içmemi ve dinlenmemi önerdi doktorum.
Kbryvz Happy11 aynen 2 gündür kasik ağrısı bel ağrısı kaç nst çektirdim bilmiyorum sancı var ama az açılma yok dinlen bol.su iç dedi yatış verdi ama istemedim ben