Deletedmom9823 ÇOCUĞUM TÜM USGLERDE MUTSUZ 😀😀 hep düşünceli hep evladım daha doğmadan bu ne mutsuzluk.. her gören doktor somurtuyo diyo😀😀
Ayse2011 Deletedmom9823 çocuk doğmadan dünya derdine düşmüş gibi 😂😂 hissediyor galiba ülkenin durumunu
Buseylul https://imgyukle.com/i/xjsTM benim kizim ayni o da hep mutsuz 😅😅 Guldugume bakmayin cok uzuldum mutsuz durmasina aslinda. Cok abuk subuk seyleri kafama takiyorum artik 😑
Deletedmom9823 Buseylul bende gülüuorum😀 ama üzülüyorum neden mutsuzlar anlamıyorum kız çokta özen gösteriyoruz hiç önemsemeyen ana bana değiliz valla
Deletedmom9823 Mltm88 ahhahaah yok kız normal tarihinde doğarsa başak olcak biraz erken doğarsa aslan😀😀😀
Deletedmom9823 Guneyinannesi1 bunu bugn çektik tam 31+4 ama her doktora gittiğimzde vatandaş yine somurtuyo diye doktor
Nurklc38 Deletedmom9823 21 de yaptırcam bende haftaya 21 haftalık oluyorum o zaman net görürüm demi böyle
Deletedmom9823 Nurklc38 kendini gösteren bi bebekse görürsün canım. Bazı bebişler yüzünü saklıyo hep bnmki ilk günden beri hep gösteriyo