ygmrgzrn Ya kızlar ben 6+4 üm en başta alt karın agrısı çektim o durdu bulantı başladı bulantı gitti kasık agrısı o gitti şimdi yeniden karın agrısı başladı böyle olması sıkıntılı mı sizce
Haticecakirr ygmrgzrn çok normal canım benim de öyle oluyorsu o haftalarda eğer şikayetlerin bir an da kesilir belirtilerin yok olursa doktoruna bir görün bence
ygmrgzrn Medihaaa regl agrısı gibi evet canım ama sürekli değişiyor yani bi kasık bi karın bi bulantı
ygmrgzrn Haticecakirr karın agrım kesilmişti daha sonra bulantım kesildi şimdi yeniden karnım agrıyor ara sıra