Melek_Erten Hilal_57 bende son 6. Bu gün biraz sanci var gibi ama hic umudum yok dogmasinda. Yarinda kontrlm var suana kadar hic cati mati vs. Olmadi çok yoruldm ben gelsn istiyorum artik
nazlielmas Hilal_57 Hilal_57 ay canim senin dogumun var ya 😌😄 dur dur ben adet beklentisi sandim😌saglicakla gelsin bebisin canim 🙏🏻🌸bana da dua et hamilelerin duasi kabul olurmus insallah bende iki cizgiyi gorurum🌷
nazlielmas Benimde 5 gun var kasıklar iptalll😄 hele ki sağ kasığım çok ağrıyo ama umudum yok ya… uşutme bile olabilir:)
Hilal_57 nazlielmas adet ağrısı gibiyse sancı olabilir 😬 bende o bile yok 😄 nasıl olacak bilmiyorum sadece bel ağrısı var
Kubra2012 Benm de son 5 yarın kontrol var inşallaj açılma olmuştur sancı zaten var ama açılma olmadığı için almıyolar
Hilal_57 Kubra2012 inşallah açılman olmuştur 🥰 benim de yarın kontrol var durum ne bilmiyorum bizim kız çok hareketli içerde karnımda iyice indi ama başka bir şey yok 🤷♀️
Hilal_57 Melek_Erten gerçekten son günlerde insan artık gelsin istiyo 😖 sıcak hava uykusuzluk çok zor geçiyor
Melek_Erten Hilal_57 aynen öyle bakalm bi kacgundr hurma da yiyorum. Yarin guzel haberler alırım insallah dogum baslar falan acilmam vardir bide doktor bayram tatiline gidiyor iyice şaştım kaldim
Hilal_57 Melek_Erten korunmasız ilişki öneriyor ebeler onu da dene 🙄😬 inşallah açılman çıkar bayramdan önce doğursun 🥰
Hilal_57 Kubra2012 sorma bi de ddrler aon hafta yeri daraldığı için hareketleri azalıyo 🤣 bıcır bıcırlar
Hilal_57 nazlielmas ben de 9 ay uğraştım sonunda ümidi kesmişken oldu 🥰 inşallah rabbim sana da nasip eder 🤲💓
Hilal_57 Melek_Erten bende deniycem 😄 son beş ya 3 güne yay sen bunu 🤣 ben bi de sıcak suya oturuyorum her gün yarım saat çok faydası oluyomuş
Melek_Erten Hilal_57 ayy ben soguk dus aliyorum serinlemek adına. Normal de de sicak dus yapamam iyi geliyosa onu da denerim yeter ki ciksin artik civdircammmmn😂😂
Hilal_57 Melek_Erten bende vücuduma soğuk su tutuyorum sürekli sıcaklardan 😬 ama her gün ayrıyetten sıcak suya oturuyorum
Hilal_57 Burcu47 benden sonra doğuracak insanlar benden önce doğurdu hep 😄 sabırsızlıkla bekliyoruz 😍