Melikebtr 39+2 yim bugün doktora gittim bebeğin başı büyük doğumun zor olucak dedi başka hastaneye yönlendirdi. Çok korkuyorumm😣😣
2bebek3gebelik Melikebtr korkma kızım 8 yaşında 5cm büyüktü diğer bebeklerden biraz kesi ve yırtığın çok oluyor ama sonunda iyileşiyorsun özele gidersen kesin sezeryan der. Şimdi yine oğluma koca kafalı diyorlar sonrasında düzeliyor merak etme toparlıyor yani
Nurhanci Korkmayın Allah kolayca kucaĝımıza almayı nasip etsin hepimize. , normal dogum da riskler varsa sezeryan isteyin yapsınlar . Tabi siz bilirsiniz normal dogum daha iyi tabi ama , cok zor olacaksa da sezeryan tercih edilmeli bence
Melikebtr Nurhanci doktorum hep normal doğum dedi hiç sezeryan demedi sadece çok zorlanıcaksin dedi şimdi başka hastaneye gidicem bakalım orada ne diyecekler
Nurhanci Melikebtr Başka yere göndermesine anlam veremedim . O kadar zor bir durumsa sezeryan tercih edilsin . Hakkinda hayirlisi olsun yinede
BalaHatun Doktor niye öyle yönlendirdiki, istersen sezeryana olsa onu tercih etme? Ne kadar büyükmüş normalden,
Melikebtr BalaHatun şimdi doktordan geliyorum bebeğin başı büyük boyuda uzun dedi sadece karin çevresi kücük kalmiş ama ne kadar önde olduğunu söylemedi