Smanrsmsk61 doğumumdan yaklaşık 3-4 hafta önce ishal oldum ne yesem su gibiydi günde 3-4 ü buluyordu ishal sayım. doğum belirtisi sayılıyor ishal. Hemen yarın Doğum olacak değil ama bagırsaklar kendini doğuma hazırlayıp boşaltırmış ya da istersen bi enfeksiyon hastalıklarına git tahlil ver
Ayrıca bolca su iç vücut susuz kalmasın