Ayseciik Kizlar 28+2 gunlugum , sigara iciyordum hamile oldugumu ogrenince biraktim bugun canim cok istedi ictim bise olurmu
Deletedmom67 Ayseciik tabkide içmesen daha iyi olurdu cnm . İçmişsin bir kere ne desem boş ama yavrun için içme sabret kücücük ciğerlerine yazık onların 😊
Eeserer Ayseciik çoğu kişi bırakıyor bazı kişilerde aldırmıypr bi tanıdık alkol bile içiyordu hamileyken. Doğrusu içmemen tabi
GecesMom Olur hemde çok şey olur. Kendinizi tutabiliyorsunuz işte yapmayın lütfen. Benim her saat canım istiyor ama içmiyorum bskmicaksın canının istemesine.
Zeyneptzgn Benimde canım çok istiyor içmiyorum ama gecen çok aşırı istedi sadece 1 yudum aldım ona bile vicdan azabı çektim ilk 4 ay tiksinmiştim sigaradan malesef canım istiyor 😞