E-Y Meyraza 38+5 bizde 2 haftadir 1 cm acilmayla dolanıyorum artık kasilmalardan agrilardan uyuyamıyorum 🤦♀️ ama gelmiyor 🤷♀️💙 üstelik nişanimda geldiii ama bizim oğlan gelmiyoor🤷♀️
Kubra2012 Meyraza benm kız da inatçı çıkrı şuan bile karnım agrıyo kasılmam var ama umudum kalmadı 39+2 oluyoz bizde 😩sancıdan geberiyorm ama gelmiyo çok inatçı çıkrı ya 😩
MelikeKandmir Temmuz kızları çok nazlı çıktı bizimde 39+3 ama banamısın demiyo keyfi yerinde herhaldee 😄
Meyraza MelikeKandmir Ayy seninde mi 😁 çok nazlı bu bebisler çok sağ salim gelsinler de canım artık yapacak birşey yok 🤗
ayseaselbebegim E-Y bizim kız bebiş nişan felan gelmedi de ama doktor alttan muayene de etmedi herşey normal zamanımız da var aceleye gerek yok dedi ama ben sabırsızlıktan ölüyorum (38+5)
E-Y MelikeKandmir sezeryan istemiyorum ben 😔 suni olsun olmasin normal doğurmak istiyorum. Hayirlisi artik 🤷♀️
MelikeKandmir E-Y valla hemde süper olur 😄😄 bayrama kaldık yok 😄Bayramlar Bayramiyeler kpyarız isimleri artık😄😄😄
E-Y MelikeKandmir yaa ben dalga geçiyorum zaten bayramda dogarsa bayram koycam adini oğlanın diye 😅😅önceden öyle yaparlarmis ya eskiler, arife günü doğana arif arife diye uydururlarmis 🤭🤭
Meyraza Kubra2012 yaa sağ salim gelir insAllah çok zor bir durum aklım fikrim doğumda benimde gerçekten çok zorlanıyor insan artık