Ansızın gece 2.30 da gelen suyum ve 2 haftadır 3cm açılmam olması sonrası hastaneye yatışım gerçekleşti. Saat 5.43 de normal doğum yaptım. 3 saat çok yoğun bir acı çektim ama sadece 3 saat. Suni sancıya gerek olmaksızın kendi sancımla doğumu yaptım. Umarım herkesin çok kolay bir doğum hikayesi olur 🌸