Sucukluyumurta Merhaba 7 haftalık hamileyim düşük riskim var doktor iğne ve bu duphaston hapını yazdı. Bu hapı kullanan var mı hiç? Etkisi nasıl
Ruzgarperisi Sucukluyumurta bizim burda genelde doktor düşük için dupaston yazıyor reçeteye. Hamilelik başlangıcından 4 aya kadar hatta bazı kadınlarda daha da uzun oluyor. Düşüğe karşı etkili ilaçtır. Bana 20 haftaya kadar devam edeceksin dedi.sonra da azaltarak bitireceksin dedi
Kdk Sucukluyumurta ben 5.haftadan itibaren kullandım 3.ayım dolana kadar şuan 33haftalığız çok şükür. Doktorunuzun dediği şekilde kullanın inşallah faydasını göreceksiniz😇
Sucukluyumurta Ruzgarperisi çok teşekkür ederm cevapladığınız için peki etkisi iyi değil mi bende aksatmayım
Ruzgarperisi Sucukluyumurta rica ederim Evet aksatma. Bana doktor gün içinde 3 kere kabul ediceksin dedi. Düşük riskim oldugundan. Sizede nasıl söylediyse aynısını uygulayın
Sucukluyumurta Ruzgarperisi bana iki kez dedi Allah razı olsun bilgilendirdirniz içim daha da rahat 😌
Hilalkaya1737 Ben 5.ayıma kadar günde iki defa kullandım, doktorunuzun dediği şekilde kullanmayı ihmal etmeyin 💫