Canananannan Kızlar salı günü doktora gitmiştim 38+2 haftalık ti bebiş boyunu söylemiyor lar devlet hastaneleri ama kilosu 3100 dedi normal bi bebek Allaha şükür sizde ne kadardı bnm gibi olup doğumda kaç doğdu Sizinkiler inşallah sağlıklı olur bebişlerimiz ♥🌼
Mlttpl Canananannan devlet Hastanesi’nde kaç haftaya kadar bekleniyor acaba bende 40+4 haftalık hamileyim
Mirayy2 Benim şuan 38+5 🥰 38+3 de devlette kontrole gittim boyunu söylemedi doktor ama kilosu 3.400 normal demişti 🥰
Canananannan Tugbayilmaz-_-53 yaa maşallah kaç kilo doğdu peki yani ultrason yanılma payı oldumu , Rabbim sana bağışlasın yavrunu geçmiş olsun♥🌼
Mirayy2 Canananannan amin inşallah 🥰 hepimiz sağlıkla kolay doğumla alalım kucağımıza yavrularımızı inşallah 🤲🏻
Canananannan Tugbayilmaz-_-53 maşallah minnoşa inşallah sütünüz bol olur ve bebişe yarar güzel güzel alır kilosunu Rabbim sana bağışlasın😍😊😇
buiyimi Canananannan inşallah benim ilki baya kilolu doğdu bunu duyunca şaşırdım birde az yiyorum dikkat ediyorum vicdan azabı çektim açıkçası 🥴
Biresintii Canananannan aynı hafta bende gittim 3.400 dedi ama aşşa yukarı bi ölçüm bu tam doğru sayılmaz bence takmayın kafaya
Canananannan Biresintii merak sadece benimki cnm inşallah sağlıklı olurlar benim ikinci oğluma 4 kilo dediler ⅗ doğmuştu :)) Rabbim bizlere bağışlasın yavrularımızı ♥😇
Canananannan buiyimi benim o konuda içim rahat iki tane oğlum var tövbe ikisinde de ne vitamin ne aşı hiç birşey kullanmadım bunda başından beridir hem vitaminlerimi aksatmıyorum hem de yememe içmeme dikkat ederim arasında en düşük kiloda olan da bu :)) Allahın dediği olur kuzum bizim elimizden yanlızca tevekkül etmek gelir duam sağlıklı olması hepimiz inşallah bir sancıda kurtuluruz 😇♥💐
Biresintii Canananannan ay şimdi hastahaneden geliyorum iki hafta çnce 3700 demişlerdi bu gün 3200 😅 diet mi yapıyo kızım içerde bu kadarda fark olmaz