NsbLiyazeynep Kizlar dün doğum yaptım gecedendir cok fena omuz agrısı çekiyorun hic bisey fayda etmiyo sizde de oldumu cözün buldunuz mu
milena11 NsbLiyazeynep gaz çıkartman gerek anca öyle geçicek. Anesteziyle bir alakası yok. Bol bol yürü sıcak tut
Smy238 NsbLiyazeynep agrılarınn azaldıkça oda azalacak anlıyorum seni kolum çok yoruluyordu benimde bebeğimi alınca bırakıyordum
NsbLiyazeynep milena11 çıkardım aslında bugünde taburcu olduk hastaneden ama ağrı gecmiyo aglicam nerdeyse
Arenn anesteziyle alakali degil canim gazdan dolayi omuz agrisi ve kanat taraflarinda cok agri oluyor bolca sivi tuket yuru gaz cikarmaya calis osekilde azalip bitiyor :) gecmis olsun
Hafissee NsbLiyazeynep ben nefesim kesliyordu bogazımda bişe kalmış gibi ayy sırtıma bişe oturuyordu parol yazmıştı doktor ve genelde sezaryen sonrası kahve tüketilmesinin istenmesi bel boyun agrısı olmasınndiye 💐
Eski9 NsbLiyazeynep Sol omuz ağrısından öldüm bittim bende nefesimi kesiyordu resmen yel diyorlar ya aslında gaz çıkartmanız gerekiyormuş vücuttaki gaz böyle başka yerlere vuruyormus hemşireler öyle dedi bana.
Msydn6 NsbLiyazeynep benimde spinal sezeryan olduğum gün aşırı ağrımıştı tutulmuş gibi omzumun ağrısı kaburgalarıma vuruyordu nefes alamıyodum hatta gazdan oluyormuş hemen bi iğne yapmışlardı ağrı kesici şükür sonra geçmişti biraz da sıcak su torbası koydum omzuma oda iyi gelmişti