bebegimibeklerkennnn Kızlar kendiniz için neler koyacaksınız bavulunuza sezeryan olacağım bu arada şunu kesin al dediğiniz bişey var mı
Denizyildizii bebegimibeklerkennnn alt üst takım pijama, elbise, terlik. Birde bu önemli kahve makinesi götürün nescafe için. Depend diyorlar ben kullanmamıştım. Normal ped koydum. Havlu çarşaf yastık kılıfı falan götürebilirsin
balbocegimm bebegimibeklerkennnn herkes depend öneriyor ama ben önermiyorum cok büyük ve malesef sürekli degistirmeye eriniyoruz ve bu saglik acisindan hic iyi değil sürekli degistirilmesi gerekiyor zaten ebeler ve doktorlarda önermiyor ped veya bebek bezi daha iyi
Sedakbyk bebegimibeklerkennnn 2 gecelik Pijama takimi Sabahlik Depend Terlik Gogus ucu kremi Emzirme sutyeni Hastaneden cikarken giymek icin rahat kiyafet Nevresim takimi Kayisi hosafi Kuru incir Bitter cikolata Sade nescafe Havlu pecete Maske Kolonya Ben bunlari koydum.
saideeeee Denizyildizii nescafe ne için içiliyo acaba merak ettim duyuyorum hep ama nedenini bilmiyorum☺️
toffeenut Denizyildizii bana pijama takımındansa gecelik daha rahat olur dediler o yüzden gecelik almayı düşünüyorum ama sezeryan sonrası hemen pijama giyilir mi acaba. Pijama daha rahat oram açıldı, şuram açıldı derdi yok. Dikiş meselesi korkutuyor sadece😬
toffeenut balbocegimm ben geçen yıl idrar yolu enfeksiyonu yüzünden birkaç saat kullanmak zorunda kaldım ve pişik oldum. Asla kullanmam.
bck Denizyildizii havlu çarşaf yastık kılıfı aklıma gelmemişti sizde okuyunca bende ekleyeceğim şimdi birer tane bulunsun 🌸
Denizyildizii toffeenut elbise derkende gecelikten bahsetmiştim. Doktora dikişin nasıl olacağını sor kaç kere denk geldim. Normal dikiş yapıyorlarmış. Konuşda estetik yapsın
toffeenut Denizyildizii hiçbir bilgim yok bu konuda kesinin nereye atılacağını bile bilmiyorum. Sezeryan olacağını öğrendiğim günden beri çok korkuyorum soramıyorum da daha çok korkarım diye. Teşekkür ederim ama soracağım bunu🙏🏻
Denizyildizii toffeenut tüylerin bittiği yerden kesiyorlar 10 12 cm lik bi kesik öyle büyük bişey değil. Korkulacak hiçbirşey yok merak etme 3 günde toparlanmıştım ben. 1 hafta sonra pazara gitmiştim😄