Birtanemm Meraba kızlar giyim konusunda kafama takılan bir soru var giydiğimiz alt çamaşır tayt pantolon etek fln bunların kemer yeri göbeğin üstündemi olmalı altındamı ve hafif sıkıyorsa bir sorun olurmu 22 haftalığım
MinikKoala41 Birtanemm ben göbeğimn üstünü tercih ediyorm çnkü altında falan olunca hemen kasıklarıma ağrı yapıyor 15 haftalığm
Esmakucuk Birtanemm nasıl rahat ediyorsanız o şekilde kullanabilirsiniz. İki türlü de hamile kıyafetleri var, ben düşük belde rahat edemem yüksek bel alırım.
icedearth Birtanemm ben valla midemi bir şey sıkıştırınca bulantım olduğu için göbek altında kullanıyorum normal taytlarımı pantolonlarımı üzetne de oversize tişört giyiyorum rahat oluyor gayet
Mavi34 Birtanemm benimde 22 hafta gobegime denk gelen kıyafetler aşırı karin ağrısı yapıyor gevsekte. olsa altta da rahat edemiyorum ancak hamile pantolunu tarzı ile rahat oluyirum