Fatma_7 bizimde 37 haftslık karın cevresi 2 hafta geride dedi 38 de tekrar gidicem tekrar bi ölçücekmiş duruma göre normal dogum denenicek olmazsa sezeryan dedi benim de kafam cok karısık baska bi doktora gittim aklıma takıldı diye oda normal dedi 2 haftaya kadar nolucak bakalım salı günü gidicem gelişmesi aynıysa heralde doguma alıcak beni