Merhaba anneler
36+6 haftalık gebeyim ama BPD değeri 41 çıktı. Doktor tombik bir bebek heralde dedi. Başka bir şey demedi. Baya önde olması beni endişelendirdi acaba sıvı birikmesi mi var diye düşündüm. Ama böyle bir şey olsa normal ultrasonda gözükürdü değil mi? Aynı durumları yaşayanlar var mı?