Kararsizinsan ahahha yok estağfurullah sorabilirsin aklına ne takiliyorsa eş girebiliyor ben annemle görüşmediğim için onun yerine yardimcim geldi kaldi ayni şey anne ve es olur onlar harici giriş yasak zaten yanında kalacak olana ve sana covid testi yapılıyor hemen,oda süsleme izin vermediler ben istemedim yan odamda dogum yapan kız istemişti. Doguma fotoğrafçı sanmıyorum alındığını doguma girecek olan kisi önceden covid testi yaptırması gerekiyormuş belki alırlar tabi ama benim dogum aninda resmimi çekmiş hemşireler onlar yolladı bana 😂, doktorum hastaneden degildi Banu akcala gidiyordum kendisi de 4 tane hastane sundu seçmem için baya araştırdım koru,TOBB,memorial,medicana arasından memorial seçtim
Medicana cok karanlık ve ilgisizlik
TOBB genel olarak sevemedim sebebi yok😂
Koru aşırı kalabalık yetişemiyorlar hijyeni de bi tik düşürmüş
Memorial en sakini ve ferahiydi cidden de oyle oldu yani bebek aglama sesi bile yok neredeyse bebeler ağlamıyor 😂😂😂