4+5 hamileyim betam dün 2345 çıktı hamile olmasaydım bugün adetimin 3. Günü olacaktı. Sorun şu 4_5 gündür adet olacak gibi aĝrılarım var şiddetli degil tabi bel kasık karın aĝrısı. Daha önce ilk haftalarda böyle uzun süre aĝrı hisseden oldumu. Acile gittim ancak kese henüz görünmüyo kan baktılar sadece normaldir dediler. Korkuyorum düşük tehlikem mi var yoksa diye .