Asyamira Deniz59 Çok fazla çatlak kremi yağ vs kullanip çatlayan insan var, ben 36 haftalığım bir gün bile nemlendirmedim karnımı sıfır çatlak şuan. Tamamen genetik bence ama yine de önüne geçebilmek için sürekli nemli tutun, bol su içmeyi ihmal etmeyin ☺️
eylusko Deniz59 yaaa vallahi doğumdan korkmuyorum su çatlaktan korktuğum kadar. bu hafta da çok çatlamış krem felan kullanmiyor musunuz ? bol su için. 30 haftayım popomda ufak beyaz çatlak var benim de
Deletedmom23234 Deniz59 Valla tek önerim doğumdan sonra çatlak tedavisi yaptirabilirsin ☺️ 32 haftalığız heryerim çatladı ama olsun oğlumu çok bekledim onun için herşey feda olsun 😍
3MelekAnnesi3 Deniz59 oooo cok erken bence yaa sona dogru harita olur gibi engellemek cok zor malesef benimde oglumdan kalma var smdi üstüne yenileri eklencek mi bekliyorum 33 haftaya gircez
Esraali Deniz59 [url=https://www.hizliresim.com/e0bdx3b][img]https://i.hizliresim.com/e0bdx3b.jpg[/img][/url] İlk bebeden benim
isimsiz1i Deniz59 bende de 26 haftaya kadar çatlak yoktu bi anda oldu bebek büyüdükçe acılıyor malesef bende de çatlak olmazdı ama ikiz olunca çatladı sanırm
Edahmm Deniz59 bende hiç yağ krem kullanmayanlardanım her gün ama hergün duş aldım hemde kalıp sabunuyla bildigin çünkü koku hassasiyeti oluşmuştu bide günde en az 3 lt su içtim
2melekannesiiiii Deniz59 genetik bende çatlamıştım çok kaşınıyor siz siz olun fazla kaşımayın ben çok kaşıdım daha da büyüdü çatlaklarım
minikprensimmm123 Deniz59 Bendede karnımdan değil ama bacak bel kısmında beyaz beyaz çatlaklık oluştu