Anneler selam ,
dün 28+' te doktor kontrolüm vardı. Bebeğim 1541 gram olmuş doktor 2 hafta önden gidiyor dedi iri bebek olacak dedi. Normal doğum yapman bu şartlarda zor %90 sezeryan doğum yapacaksın dedi bende sezeryan doğum istiyordum zaten ama sanırım normal doğumdan biraz daha erken alınacakmış bebeğim. Bi sorun olmaz DEĞİL mi dünden beri aklıma takıldı, pimpirikleniyorum hep :(