MerveEmre1
Hiç canını sıkma bende çalışan bir anneyim seni çok iyi anlıyorum maddiyattan çok maneviyat insanı yıpratıp korkutuyor ama şöyle düşünüyorum, ilerde onlar iki yakın arkadaş gibi birlikte oyun oynarken, birlikte okula giderken, birlikte dışarı çıkmak istediklerinde ben huzurla bir kahve içiyor olacağım. Onların birbirlerine sarıldıklarını gördüğümde bütün yorgunluğumu unutacağım. Bu herşeye değecek. Zaman su gibi akıp geçiyor. Tabii ki yıpranacağız her açıdan, ama iki tane Nur topu gibi evlada sahip olacağız. Herkes ara verip çocuk yapmışken yeniden aynı kargaşaya girmişken biz unu eleyip eleği asmış olacağız 😂 böyle motive et kendini