Nurklc1 ben sağlık çalışanıyım istanbulda özel bi hastanede çalışıyorum tabi simdi raporluyum evdeyim. dahiliye ve kadın doğumcu ile ortak kararimiz şeker yüklemesi yaptırmamak oldu . bi sabah açlık kan şekerime , 1 saat sonra tokluk şekerine ve 3 aylık şekerime baktırdim. sonuçlar düşük çıkınca boşu boşuna yükleme yapmadık. Laboratuvardaki arkadaşlar ile yaptırma dediler