Musal iki önce Nisan geldi. İki günde ağrı sancı çektim ama bugün öyle bir ağrı kalmadı. Geçti gitti. Karnım aşağıda. Bebeğin ayaklarını kaburgamda hissederdim artık karnımda hissediyorum. Bu ayın sonuna kadar gelmezse sezeryanla alacaklarını söyledi doktor kilosundan kaynaklı. İnşallah bayram haftası gelir diye bekliyorum.