Kızlar yeni doğum yaptım bebeğim 10 günlük. Sürekli aranıyor. İlk başlarda sütüm çok fazla gelmiyordu dr um çoğalana kadar mama takviyesi yapabilirsin dedi günde iki kere. Şuan sütüm de geliyo ama sürekli aranıyor. Mamasını içtiğinde bile yarım saat sonra aynı sürekli emmek istiyor bu normal mi sizce