Ozlemvardar alimerve Ben de bu ismi rüyam da görmüştüm kızım olucak ama eşim beğenmedim dedi öyle kaldı bence hoş bir isim eşim kabul etse ben de Mihra isterdim 🤗
Umayinannesi Cok guzel bi isim bende kızım olursa lavinya veya melodi istiyorum oğlum olursada zorbey nasip artık 🤗
Umayinannesi ikincibebekgeliyor aaaa çok komik evet peki anlamına da baktinizmi tarih pek okumuyosunuz sanırım 🙂
MinikKoala41 Umayinannesi tabi senin tercihin bebeğin ismni taşıması da önemli kimi isim ağır gelebiliyor düşüncemi paylaşmak istedim
zumra8146 Bende kızıma Mihra koyacağım inşallah benimde çok hoşuma gitti isim :) ilk kızımın adı Zümra bu da Mihra 🥰
alimerve zumra8146 ay çok uyumlu olmuşlar ben çok beğeniyorum mihra ismini adaş olucak yavrularımız 😍
Busradonmezus zumra8146 Valla benim tatlis kızım bana düşkün başta baskalarini çok yabancıladi şimdilerde herkese ısındı
alimerve Kuzucccum valla başta benim eşimde biraz uzak kaldı ama başka icine sinen isim bulamadı en son mihraaa mihraaa diye karnımı sevmeye başladı 😂😍