[silindi] Duyguiremu Herkes Aras veriyor son zamanlarda. Yaman ve emir daha güzel. Yaman daha da güzel ama. ☺️
Adapte34 Tatlianne1 bende 16 haftalık hamileyim doktor kız dedi ama ben çok fazla erkek hissediyorum en başından beri asla kız olduğuna inanamıyorum neden böyle oldu 🤦♀️
Adapte34 [silindi] kız istiyodum evet ama erkek bekliyodum bayada kendimi alıştırmıştım kızım olmaz kesin erkek olur diye şimdide erkek fikrine alıştığım için kızı kabullenemedim 😂🤦♀️
Adapte34 Mrv-ElfAda 18. Haftanızda mı direk öğrendiniz yoksa doktor daha önceden tahmin etmiş miydi 🙂
Nihalzydn [silindi] bende 22. Haftalık hamileyim ☺️ Barlas koyucaz inşallah ismini. Kahraman ve savaşçı demek😊
Symazturk [silindi] doğu görevindeyiz ve oranın bize hediyesi olacak canım oğlum ayrıca karizma olduğunu düşündüğümüz için Doğu ismini vereceğiz bizim için çok anlamlı olacak 😇 sizin oğlunuz da sağlıkla gelsin