Selam kızlar. Geçen ay doktorumun tahminine göre bebeğimin cinsiyeti kızdı. Bu hafta gittim kontrole, erkek çıktı. Kız olmasını çok istiyordum ama erkek olduğunu o kadar çok hissetmiştim ki son zamanlarda analık içgüdüsü demekki hissediyorsun. 🙈 Gerçi ikisine de razıyım sağlıklı olsun da. Şimdii sizlerden ricam isim önerileri. Yeni modern isimler araştırıyorum. Kızlık soyadım çok güzel, onu istiyorum ama eşim tartışıyor bu konuda, kura çekelim belirleyelim diyor. Hadi onun yazdıklarındaki ismi beğenmezsem diye ben ikimizin de seveceği güzel bir isim bulmaya karar verdim. 🥴 Önerilerinizi bekliyorum sevgili anneler. 🙋🏼♀️🌸