melekuldes ysmn_1506 benimde 38+2 oldu hareketleri yavaşladı.kasıklarım ve belim ara ara çok ağrıyor ayakta fazla durduğumda falan. Çatı muayenesinde nişanımda geldi ama bebek henüz kanala inmemiş hafif sancılarımda çıkıyor nst de ama henüz doğum başlamadı. Sancılarımın sıklaşmasını bekliyorum birde bebeğim kendini çok aşırı kasıyor
ysmn_1506 melekuldes ben sezeryan olcağım için hiç çatı muayenesi yaptırmadım. Evet benimde çok ayakta durunca falan belim kasıklarım ağrıyor. Hatta bazen öksürürken falan kasıklarıma kramp bile giriyo. Ama sancı hissetmedim. Belki oluyordur ben anlamıyorumdur. İnsallah sağ salim kucagına alırsın ☺️
ysmn_1506 Minikturtageliyor ya yok kız elimi karnıma koymaya gelmiyo. Seveyim diye koyuyorum hemen pıt Çek elini der gibi. Geçen eşim kulağını dayadı buna bi tekme koydu adamin nevri döndü hahaha 😀😀😀😀😀 aynı benim kız kardeşim de böyleydi. Halen daha böyle ne sevmeye ne öpmeye gelemiyo😀
Martha ysmn_1506 böyle bi konu açtıktan iki gün sonra doğurdum 🤭 hiç tekmesi yoktu böyle hareket hissediyordum az az,elini ayağını kaydırıyordu sadece
ysmn_1506 Martha ay valla benimde öyle el ayak kayıyo 😀 ister misin yarın nst sonrası doğurtsunlar beni ay hadi inş 😀😀😀
E-Y ysmn_1506 38+5 olduk bizde 1 haftadir öyleyiz hareketleri azaldi evet hissediyorum ama eskiden hic durmazdi simdi gun icinde ayagini falan hissediyorum sadece genellikle hep bi tarafa toplaniyor kasiyor kendini. 1 cm açıklığım var kanala da girmiş o yuzden inanilmaz bir pelvik ağrısı yaşıyorum. Ultrasonda bir sorun olmadığını doğum yaklastikca hareketinde azalma olmasinin normal olduğunu söylemişti ebemiz. Sağlıkla gelsinler inşallah 🌸
ysmn_1506 E-Y oh içim rahatladı belkide benimde açığım var yada olmaya başladığı için böyle ağrım var. Bende inanılmaz acı çekiyorum. Rahim sızlaması yaşıyorum resmen. İçim rahatladı teşekkür ederim gerçekten. İnşallah tüm annelerimiz sağ salim kucagına alsın❤️😍
E-Y ysmn_1506 belkide acilma olabilir evet o kadar cektigim ağrı açılma agrisiymis hala da devam ediyor haftaya tekrar bakilacak acilma var mi diye. Amin kolay doğumumuz olsun inşallah 😊🌸
ysmn_1506 Morvy muhtemelen birazcık iri gibi diyordu doktor. Tabi iki haftadır öğrenemiyorum kilosunu. 2 hafta önce 3 kg di. (36+3 de.) ☺️
Ozge890 ysmn_1506 38.4 haftada tamamen biti bebeğimin hareketleri çok yavaslamisti 38.4 olduk o gün hiç hareket etmedi ertesi,gün kontrolüm vardi ki benim 3 boyunca bebegim sürekli bi yere toplanıyor kasiliyordu zaten 38.4 haftamda,doğurdum
ysmn_1506 Ozge890 Bu aralar bende sık sık kasılma yaşıyorum bi yere toplanıyor. Hareketlerini de baya aşağıda hissediyorum mesela hıçkırık tuttuğunda bildiğin kasıklarımda oluyo. Belkide inmiştir kanala. Doktor izinde olduğu için bekliyorum sadece nst giriyorum. O da gayet iyi çıkmıştı geçen hafta sıfır sancı.
ysmn_1506 E-Y genellikle sap kasığımda daha çok ağrı oluyo sağ tarafa dönmek kalkmak daha zor oluyor benim için. Ay sağlıkla gelsinler bu günleri gülerek hatırlarız inşallah 😀❤️