zeynepemiromer Biz 1400 lira kira veriyoruz. Geçen pandemi döneminde 150 tl zam yaptı. Ağustos ayını zamlı ödeyeceğiz yine ama 100 tl den fazla zam yapmayı düşünmüyoruz.Geçen pandemide çoğu kişi zam yapmamıştı çevremizde, bizim ev sahibi 150 tl istedi direkt ve yok demedik ama bu sefer biz zammı yapacağız. 2+1 Eyüp balkonlu ve yeni bina bu arada. Merkez ve metroya yürüme mesafesi 5 dk.. Sizinki baya fazla 🤦♀️