Bahar_kzlrmk00 alininannesiii Yağız Arın koyduk ismini Yağız benim seçimim Arını eşimin 😊Yağız=Yiğit demek Arın ise =Temiz, Saf demek ❤️
polyanne alininannesiii emir koyucaz bizde kısmetse komut, hükmeden, prensve şehzade anlamlarına geliyormuş internette okuduğum kadarıyla
Biranne2meyve alininannesiii ah bilmiyorum inanın valla kafayı yedim kızıma çok rahat buldum ama şimdi erkeğe ne kadar zor olduğunu anladım 😅
Tusami M_Lyl_33 çok güzel 👍 iki ismi de çok severim yan yana da güzel , ama görünce aklıma geldi uzun oluyor ilerde sınavlarda fln sorun olur mu diye , ya da büyüyene kadar kodlamalı sınav kalmaz inşallah 😄🤲
Bahar_kzlrmk00 alininannesiii çok fazla düşünmek te sıkıntı biz cinsiyetini öğrendik başladık düşünmeye sonra ikimizinde dediği oldu Arına ilk başlarda alışamamıştım ama alışınca kulağa hoş gelmeye başladı çokta nadir 😊
M_Lyl_33 Tusami ayy bir öğretmen olarak aklıma ilk o geldi ama sınav süresi başlamadan kodlama yapılıyor zateni artık o da beğenmezse değiştirir ne yapacak 😁😁😁
Aysnn3705 alininannesiii oğlumuz olsaydı Yavuz Kağan koyacktık adını kızımız olcak ikinciye kısmet artık diyoruz. Yavuzu eşim Kağanı ben seçmiştim. Kızımızın ismini de bu şekilde seçtik