Kızlar kızımı dün kucağıma aldım cok şükür ve masallah emiyor da fakat benim gogusler bugün tas gibi olmaya basladi ve uçları canimi çekiyor. Dr madecassol verdi cok sık emdiği icin duzenli suremiyorum onu cunki silmek gerekiyor. Lansinoh krem sürüyorum yine onu da silmeye gerek olmasa da siliyorum fakat cok detayli degil. Acidan ölüyorum öneriniz var mi ? Sag diyor annem ama canım cok acıyor 🙁