eylusko Psikologanneeee hergun yiyorum umarim zararlı değildir. 😊 ben herşeyi kararında dozunda yeme taraftariyim cipte yiyorum mesela tabi bi paket degil , tatlı da yiyorum ama 1 adet . bu şekilde devam ediyorum yoluma
Alinim2008 Psikologanneeee neden zararlı olsun ki. Aksine yaz aylarındaki hamileler için en ideal tatlı.
Anne2603 Psikologanneeee Hazır dondurmadan bahsediyorsanız öğrendiğimden beri paketli gıdalardan uzak kalmaya çalışıyorum