Mortaleks1 ben daha yeni eşimle gittim keşke gitmeseydim hamileymişim zaten iyi bi hastaneye doktora gitmen laZım ilk özele gittim sürekli fazladan para koparmak için test istedi durdu 500 den fazla tuttu en sonun da anladık para almak için fazla test yaptığını başka özele gittik o kadarına gerek bile yokmuş ameliyat dedi sperm sayısı düşüktü ve damar genişlemesi vardı 4 olması gereken şey 1 çıktı çocuk olma olasılığımız %10 dedi ama dediğim gibi ben hamileymişim zaten 1 aylık ameliyat oldu 2 gün sonra hamile olduğumu öğrendim bu yüzden iyi bi doktora denk gelmek gerekiyor