Melikesvm bende merak ediyorum normal dogum yaptım ama iğrenç bi göbek kaldi vücudum iğrenç gözüküyor herkes doğum dan sonra eski pantolonları kıyafetleri giyfim diyor ama ben hala içine sığamıyorum 24 gün oldu doğum olalı aman aman bi zayıflama yok pöfff