lentil yaz meyveleri şekerli ya bi de. Oyüzden olabilir. Ama napalım ayol onu yeme bunu yeme meyvede mi yemeyelim😅 60la kaldım ben, en başında 75 dedim kendime en fazla. Şuan 67yim umarım 75i geçmem🙈 alışverişi şöyle kuzum beşiği, oyun halısını, ana kucağını ablamdan aldım onun bebişi geçen sene doğdu cinsiyette aynı olunca ondan aldım. Odasına dolap, koltuk, raf, halı ve avizesini aldım. Hani bebek odası gibi değil şuan pek ama boş bi odaydı, oda oldu şimdi enazından. Zaten bi süre benimle kalıcak. Zamanla büyük yatağınıda alırım dedim. Kıyafet ve battaniye nevresim havlu vs yani tüm tekstil ürünlerini babamlar alıcak. Onları hiç almadım. Babam sakın alma dedi, kendisi tekstilci bebe kıyafetleri üretiminde. Oyüzden almadım. Bebek arabasınıda onlar alıcak. Onun dışındaki herşeyini aldım. Bezine kadar🙈 bu arada kartalda oturuyorum bende🥰