ilkgozagrimhavinim Linaeliff doktorun mu istedi canım testi? Geçmiş olsun inşallah tertemiz gelir sağ salim kavuşursun oğluşuna🙏🏻
Linaeliff ilkgozagrimhavinim aynen canım at nali bobrek ve bir ayaginda hafif içe donukluk vardı anomali diye geciyomus bunlar altında yatan başka bir sebep varmi yokmu diye istedi bende yaptirdim
AnayimBenAna_ ilkgozagrimhavinim gerçekten öyle normalde kiradaydık bebek haberini alır almaz ev yapma kararı aldık sırf onun için daha şimdiden hayatımızı değiştiriyoruz :)
ilkgozagrimhavinim AnayimBenAna_ allah isteyen Herkese de nasip etsin dünyanın en güzel hissi bu olmalı. Herşey onlar için😍
ilkgozagrimhavinim Nzlozkn artık hareketleri daha net hissediyoruz tabi😊 bu sabah hareketlerine uyandım ilk defa, hayatımdaki en güzel uyanma şekliydi😍 şeker hastalığınız için ozaman diyet mi uyguluyorsunuz?
Nzlozkn ilkgozagrimhavinim valla hiç bişi uygulamıyorum ilaç kullanıyorum sadece yıllardır çektiğim için çok tedirgin etmiyor sadece bebek için sürekli kontrole gitme ihtiyacı duyuyorum iyi mi vs diye çünkü bazen hareketlerini hiç hissetmediğim oluyor o zaman tedirgin oluyorum
AnayimBenAna_ ilkgozagrimhavinim evet öyle gerçekten hayırlısıyla kucağımıza alalım meleklerimizi :) bide bu sıcaklar olmasa bazen buharlaşacak gibi hissediyorum
ilkgozagrimhavinim AnayimBenAna_ sormaaa😪 normalde de yazı hiç sevmem allah affetsin yazın suratım hep asıktır. Ben kışın bile soğuk suyla duş alıyorum okadar sevmem sıcağı. Hamileyken çok daha zormuş. Günler uzun ve sıcak🤦🏼♀️ dışarı çıksan tahammül edemiyosun, evde otursan zaman geçmiyo. Gerçekten allah yardımcımız olsun. Hangi şehirdesin canım?
Merve171214 ilkgozagrimhavinim 21 haftalık olduk detaylıya girdik güzel geçti 9 Ağustos’ta şeker yüklemesi yaptırcam inşallah sadece 1 kilo aldım şimdiye kadar 😊 Tüm alışverişimiz bitti bir tek odasının gelmesni bekliyoruz her harekrtlerini hissettikçe heyecan tavan yapıo 😊
Gndaylin Merve171214 21 haftalık oldum bende ama bugün canım sıkıldı dün akşamdan beri hareket hissetmedim bu sabah biraz hareket etti şimdi gene durdu sizde de böylemi yoksa devamlımı hissediyorsunuz
svserzrm Nzlozkn aa kendim gibi birini bulmak sevindirdi . Nasıl geçiyor hamilelik. hA1c değerinizi baktiriyor musunuz.
ilkgozagrimhavinim AnayimBenAna_ aaa neresinden? Ben istanbul ama bursalıyım. Ailem orda herkes orda. Bende evleneli 8 ay oldu. Ondan önce ordaydım😊
Nzlozkn svserzrm doktora 2 gün önce gittim bana ölçüm cihazi almamı söyledi de almadım valla randevu buldukça gidip baktırıyorum değerlerime onun dısında yıllardır aynı dozda ilaçları kullandığım için çok üstüne düşmüyorum kontrollerin
kubraakbas ilkgozagrimhavinim 21 haftalığız çok şükür detaylıda her şey yolunda göründü. Dr bebek ters duruyor bebeğe bi zararı olmaz ama sana sıkıntı verir dedi eşime diyordum zaten gitmeden de ayaklarıyla basiyo hissediyorum diye 😃 Doğuma kadar döner dimi ya normal doğum yapmayı çok istiyorum. Benim 11. Haftada belliydi cinsiyet her şeyi tamam su an nerdeyse 🥲
ilkgozagrimhavinim kubraakbas aa benimde detaylıda duruşu ters çıktı🤦🏼♀️ makat gelişli dedi doktor. Kendi doktoruma sordum, daha haftası çok düşük doğana kadar elli defa döner dedi😅 ki öylede oldu, doktoruma gittiğimde bak dönmüş duruşu normal dedi😊
Merve171214 ilkgozagrimhavinim Biz aceleci zayıf olduğum için karnım ağır gelio bana bel ağrısı vs çok daha da ağırlaşmadn hepsi bitsin dedim bayramdan snra odasını kurup hastane çantamı hazırlıcm snra bol bol odasını izlicem 😊
ilkgozagrimhavinim Merve171214 bemde ağırlaştım yaa. 30lu haftaları düşünemiyorum🙄 en iyisi erken hazırlık yapmak bende o görüşteyim sonra daha zor olur eminim
AnayimBenAna_ ilkgozagrimhavinim Nilüfer:) doğma büyüme bursalıyım bekarken fethiyede oturuyordum şimdi doğduğum yere doğanköye taşınıcam doğumdan önce nasipse :)
AnayimBenAna_ AnayimBenAna_ ilkgozagrimhavinim bu sene aşırı bir sıcak var bursada ya da ben hamileyim diye bana öyle geliyor önceden terlemek nedir bilmeyen ben terlemeye başladım resmen