Arzkc_95 kuzum ben cinsiyeti öğrendiğim gibi başladım (16+5 te öğrendim, ki doktorum detaylıyı bekle yinede dedi🙈)
Detaylıda da yanılmadığını görünce şuan sadece tekstil kısmı kaldı. Onlarıda annemle babam alıcak diye bıraktım. Onun dışında herşeyi alındı odası bile hazır🙈 23 haftalığız bu arada