Aynıyım ben de 37+5 olduk. son haftalar geçmez diyorlardı ben de son bir haftaya kadar “yoo gayet güzel hızlı geçiyor” diyordum. Geçmeyen haftalar şimdi başlıyor sanırım 😂 gece gündüz bir belirti arıyorum gelse artık diye 😂 hayır bir de 42 haftalık doğuranlar falan oluyor korkmuyor değilim 😂