Dunyabebek Ben Ab- eşim 0+ kan uyuşmazlığımız var. Evlenirken yapılan testlerde söylemediler. Şimdi hamileyim 13. Haftam ve korkuyorum. 28. Haftada iğne vurulacak dediler. 28. Hafta öncesi vurulamaz mi? Yada bebeğe bir zarar gelmez mi 28 haftadan önce?
Mevludee35 Dunyabebek bizde de kan uyuşmazlığı var, ağustpsun 1 nde iğne vurulucam, iğne önemli diye biliyorum korkulacak birşey yok merak etme bebek için yapıyolar zaten
eylusko Dunyabebek ne zararı gelebilir . eğer yapılmazsa zararı var . benim 8. haftada minik bi kanamam oldu o an iğne yi yaptılar.
2melekannesiiiii Dunyabebek bizde de vardı ilk hamileliğimde bi 28 hafta da bide son ayda galiba yanlış hatırlamıyorsam vuruldum çok şükür bi sorun da yaşamadık tek fark babasının kan grubunu aldı
Kubra5534 Dunyabebek Korkulacak bişey yok canım ben 30ncu haftada vurdurdum bikac gün önce bebeğe zarar vermiyo anneye zararı olmasın diye yapiliyo içini ferah tut bı sıkıntı olmuyo
Arasannesi_ @Dunyabebek bizde de var kan uyuşmazlığı. Zaten 28.hafta da iğne yapıyorlar. Daha erken yapmıyorlar diye biliyorum. Eger kanaman falan olursa yapıyorlar erken. doğum yaptıktan sonra olmuştum iğneyi.
MelekBas Dunyabebek kanamaniz olursa 28. Haftadan once yapiyorlar. Eger herhangi bir sikinti olmazsa 28. Haftada yapiliyor birde dogum yaptiginizda bebek babanin kanini tasiyorsa o zamanda yapiliyorsunuz. Bir zarari yok - gruplarda antikor olmadigi icin yapiliyor igne
ilk61 Dunyabebek kaderdaşımmm benim😀aynı kan gruplarının bende ab rh- eşim 0+ en ufak kanlı böle sümükümsü bile olsa lekelenmende kadın doğum acile git iğne vuruyolar ama hemen git bekleme.elhamdülillah 30 hafta oluyom.2kez vurdular bana.ilk bi 5. Hafta bide 28 haftada.için rahat olsun ama Dr unla sürekli takipte ol İstanbuldamı yaşıyorsun
Dunyabebek ilk61 5.haftada niye vurdular? Kanama mi oldu? Bende kanama olmadı su zamana kadar çok şükür.Ama tedirginim. Bursa’da yasiyorum ben
Denliz Dunyabebek bakın size şöyle bir özet geçim benim de eşimle uyuşmazlığımız var doktorunuz hamile kaldığınızda zaten bütün kan değerlerine bakıyor ordan anlıyor durumu endişelenmeyin bu iğnenin vurulma tarihi 28. Hafta ha kesin de yapılmayabilir size o hafta bir kan testi yapacak doktor sonra buna gerek var mı yok mı ona bakacak benim de öyle oldu kan tahlili aldı sonra evet uyuşmazlığı yapalım dedi yaptı korkulacak bir durum yok yani
Addile Dunyabebek bize saglık ocagında söylemişlerdi normalde 28 de oluyormuş ama lekelenmem olmstu ben 26da vuruldum. Dogumdan sonra tekrar vuracaklarmış eger bebekle uyumsuzluk varsa