Merhaba sevgili anneler 36 günlük anneyim hamileyken tuvalet iletişimi hakkında bi video izledim açıkçası mantıklı geldi ama yapamam diye düşünüyordum bebeğim doğunca 25 günlükken denedim şu an arada kaçamaklar olsa da çişini tuvalete yaptırıyorum zaten çok eskiden ninelerimiz böyle yaparmış çok şaşırdım ama deneyip başarılı oldum böyle düşünen veya yapan var mı ?