Bebekbebek1 valla bende 38 giyiyorum normalde ama eşim biraz kıskanç olmaya başladı sözlendikten sonra bende rahat edemedim bol giyinmeye başladım 44 beden falan kıyafetler aldım düğün zamanı şuan onları giyiyorum ama yine çok belli oluyor karnım 😭 bide kalçam normalde de büyüktü hamilelikte 3 katı oldu eşim dışarı çıkarmak istemiyor artık beni haklı olarak ne zaman çıksak gecesi rahatsızlanıyorum millette ne göz varsa 😭😭😭