Merhaba hamişler 16 haftalık oldum 14 haftalıkken bebeğimi kız bebek olarak tahmin etti doktor sizce bu tahmin değişirmi.ikinci sorumsa üçüncü gebeliğim daha doğru dürüst hiç hissetmedim bebeğimi ikinci gebeliğimde bu haftalarda hissetmeye başlamıştım.gelelim üçüncü soruma hala bulantı ilacını içmeyince kusuyorm sizde durumlar nedir pek iştahlı değilim bu gebeliğim de iki kilo anca aldım ilk haftalarda vermiştim kilo konusunda memnunum açıkçası 😊 çok soru sordum hepsini bu posta soruyum dedim hepinize sağlıklı gebelikler🥰🥰