Merhaba ben 22 haftalık hamileyim işyerim küçülmeye gittiği için beni çıkarma kararı aldı fakat bende kabul etmeyip doğum parası alabilmem için 32 haftaya kadar müsade etmelerini yada rapor alabileceğimi söyledim eğer 1 ay kala rapor alırsam doğum parası hesaplanırken brüt 0 bildirileceği için doğum param az mı yatar bide doğum iznim bittikten sonra işten çıkaracaklar diye konuştuk o zamanda işyerinden ayrılmadan önce 120 gün kesintisiz çalışma şartını yerine getirmemiş oluyorum bu durumda işsizlik maaşı alabilir miyim? Bilgisi olan yardımcı olabilirse çok sevinirim.