esraumut 19+5′im.Dün kasık ağrım ve karnımın bölgesinde dünden beri bi sızlama var kahverengi ve pembemsi akıntı geldi sadece 1 kez.bugün idrarımın rengi bulanık biraz ama içimdeki sızlama hafif seyrediyo,akıntım yok fikri olan yada yaşayan varmı?