Arkadaşlar yine bir kişisel bakım sorusuyla karsınızdayım.Trendyoldan madeleb intim jel aldım.Yorumlarında genital bölgede ki kaşıntıları geçirdiğine yönelik bir çok yorum vardır.Malum yaz ayı akıntı,pişik oluyor o bolgede aranızda kullanan var mı?Gebelikte memnun kalanlar oldu mu?