Nagihanada Sevimlianne_adayi hayır daha yapmadım adetime 6 gün var çıkmaz diye düşünüyorum. Sen yaptın mı
Sevimlianne_adayi Nagihanada yapmadım ama yumurtlama olalı da 8-9 gün olmuş bir yapcam bakalım negatif olacak da olsun 🤣
Nagihanada Sevimlianne_adayi çok yeni diye belki çıkmıyordur tam iki gün sonra bir daha yap dicem ama 2 gün nasıl sabretcen 😁
Nagihanada Sevimlianne_adayi Allahtan ümit kesilmez. Bende cumartesi ya da pazar yapacağım test. Bakalım hayırlısı
E-G-E Sevimlianne_adayi bir haftadır kasık ağrım karın ağrım vardı bugün daha iyi hissediyorum ağrım kalmadı fakat göğüs hassasiyeti başladı bu defa galiba adet olucam güvenemiyorum test yapmaya
E-G-E Ben yapıp kenara attım dün bir test 2 saat sonra vardı bir çizgi onada güvenmedim kuruma cizgisi dedim geçtim hayırlısı olsun hepimiz için umarım sizinkiler vardır güzel müjdeler verirsiniz😘Sevimlianne_adayi Nagihanada
Sevimlianne_adayi E-G-E bende hiçbir belirti yok ama göğüslerim büyüdü dün biraz ağrıyordu bugün birşey yok
Rabianurum52 E-G-E hamileysen.uzerine adet gorebilirsin…bnm ole oldu cnmm hamile kalmisim en son adet tarihim 10 subatti…14unde bittim..23+3um simdi👶👶❤